Badabing badaboom

..Jag har ju precis startat denna blogg och jag tänkte bara berätta lite om vad jag kommer att dela av mig här, så att ni som känner att det jag skriver om är ointeresant inte behöver slösa eran tid här.
Jag kommer förmodligen inte att lägga upp så många dagens outfit bilder, det kanske händer att jag skriver det då och då, men jag vill hellre lägga upp bilder jag tar med min systemis/bästavännis. Anledningen till det är att jag föjer inte riktigt "modet" jag går mer på känsla antar jag ochhar min egnen klädstil.
På bloggen kommer jag skriva mycket om vilken sorts musik jag lyssnar på och vilka låtar jag lär mig just nu. Eftersom att jag är väldigt intreserad av musik, så kommer det var något som dyker upp ofta..
Jag älskar frågor så det är bara att fråga på. 
Antagligen så kommer min blogg att innehålla mycket om skolan eftersom att jag nu börjar nian och jaa det är något jag är lite nervös över så bloggen kan bli ett sätt att skriva av mig..
Det kommer även att finnas inslag av min otroligt sköna humor som jag ibland har lite för mycket av..not man kan inte ha för mkt humor. Föresten jag älskar konserter så det kommer jag säkert skriva väldigt mycket om, jag går på för många.. haha blir ruinerad (men det är värt det) senaste konsertenjag var på var All Time Low.. awesome säger jag bara...Men jaa jag ska försöka göra det här till en personlig blogg. Tackar ni som känner att ni vill läsa. *


jag jag


Alltså det här är bara vad jag kan tänka på just nu kommer säkert skriva om så mkt mer haha elr jag vet att jag kommer skriva om så mycket mer 
KRAMOCHKYSS / POXIC ♥

*juste appropå mina rubriker haha aaah dom är unika jag vet *

Kommentarer
Postat av: anomnym

Heej Emmy !

Har du några syskon?

Isånnafall vad heter dom och hur gamla är dom? :D <3

Föresten älskar din blogg !

2010-08-22 @ 21:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0