Dagens aktiviteter.. Solstrålen

Hej, faan va random.

Idag har jag spenderat dagen i skolan lärt mig om atomer och hur man gör en snigel i trä.
Mycket lärorikt skulle jag vilja påstå.

Efter skolan så drog jag och mina fina vänner in till täby och åt muffins och chillade runt.
Snackade om underbara saker.

När jag kom hem så hade jag ett fint skavsår på hälen som blodat ner lite på mina converse.. Jippuuiii.
Allt löste sig dock när solstrålen tittade in på besök, vi myste med gitarren och sjöng..åt pannkakor med morötter sen skulle hon hem.


Nu ska jag snart sova eller kanske titta på film.. hmm får se blir hämtad av Klaramys imorgon klockan halv åtta, ska in till skolan och hämta ut böcker.

Najs på er / POXIC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0