Dashboard Confessional

Sitter här och lyssnar på Dashboard confessional(grymt bra.
Spelade just fotbollsmatch tillsammans med damlaget mot viksjö.
 Matchen slutade 2 - 2.  Snart ska jag nog dra iväg och träffa Saga, Sara, Jossan och Sofia.
Det kommer att bli awesome! Förmodligen ska vi nog bara chilla och se på film :).
Snart börjar skolan igen, har lite smått panik över det eftersom att jag nu börjar nian och måste snart bestämma mig för vilken inriktning jag vill gå, men det ska nog gå bra. Hahah hoppas jag,bara att förbereda sig för plugg.


Skriver mer sen /POXIC♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg läs och kommentera http://amandahedendahl.blogg.se

2010-08-22 @ 00:10:03
Postat av: sofie

Blogga Meera ! :) <3

2010-08-22 @ 17:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0