Morsningkorsning

Ska snart gå ut och fotografera lite med syrran, vi försöker njuta av sista lediga dagen från skolan :/. Skulle vara toppen med sommarlov i 52 veckor.
Fast det ska ju bli kul att träffa alla igen. :)

Just nu sitter jag och lyssnar på Sufjan Stevens - Casimir Pulaski day, en underbar låt, 
han har en skön röst och jag kaninte få nog av hans unika låtar.
Check him out.

Här är en bild på vad jag hade på mig idag, det är bara ett par jeans från jc(diesel) och ett linne från ginatricot, har inte gjort något speciellt bara chillat så det blev lite comfy kläder idag.

ursäkta dålig bild men jaghade inte tålamod att fixa en bättre ;P


Kram / POXIC ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0