Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge

eller jo fan hela tiden

Imorgon är det lucia i min skola och såklart är jag med i kören-
Ska ha på mig en wunderbar klänning som ser ut som jag vet inte vad med en massa glitter som spritter runt om kring mig.
Jag ska ha ett ljus i handen, om bara den personen framför mig i kön förlorar lite av håret så skulle jag kalla det ett lyckat lucia tåg. Förlåt sofie... men enligt tanter så har jag finast hår.

Föresten jag bloggar inte ofta, det blir mycket med skolan + annat och jag kände att allt jag skrev om var hur jobbigt allt var i skolan och det blev så jäkla winewine(77) så jag bloggar när jag vill.
>Hoppas att någon vill läsa denna episkt storslagna sammanfattning<

Nu så ska jag bränna håret, det ska nämnligen bli immunt emot eld tills imorgon.
HÄRDA


Kommentarer
Postat av: moa

ruulig du är min kusin!

2010-12-12 @ 23:10:42
URL: http://moasimone.blogg.se/
Postat av: Sofia

Har jag nämnt att du är typ den underbaraste personen jag känner? Ganska så rolig också :)

2010-12-13 @ 23:37:40
URL: http://scfh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0