Driving in your car.

Hej.
Jag har inte bloggat på ett tag men har varit upptagen med att vara med söta vänner alltså!

I förrigår var jag med fisken vi chillade mest runt och spelade gitarr...
Hade superkul

Igår var jag med Amanda och Carina vi såg på SAW 3D.
Jag fattar inte att jag vågade gå! Jag säger bara BLOD.
Men vi hade en awesome kväll med massor av mys med film och musiik.

Idag så har jag varit med Amanda och Carina tills typ 5, vi gjorde verkligen absolut inget annat än att spela gitarr och mysa! Just nu sitter jag med fia och äter annanas vi har precis sett I rymden finns inga känslor.
Det var en så himla söt film och jag tror att jag är Kääääääääär.

PUSS!




Skööön kille den däär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0