Huvudvärk.

The way that I feel with you.
*Make me fell like Im back in school(ironisk)



Hej Jag har huvudvärk av all science, eller egentligen så har jag inte ens börjat.
Jag har pratat på msn med fina Hanna och Jossan + en Kaka/Mansgris.

Nu så ska jag i alla fall försöka sätta igång med pluggandet, har mycket att göra.
Men jag kan i alla fall se fram emot att vara ledig imorgon, det är något som engelskaskolan gjort bra--- Att man får vara ledig de dagar då vi har utvecklingssamtal.

Mina blogg inlägg har blivit ganska få och det beror på att jag inte har något kul att skriva, sen kankse det inte blir så najs nör jag bara lägger upp bilder och lite texter som jag hittar på så jaaaa.

Vad var det jag skulle göra igen--- juste plugga. '


 haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0