Memories from past.

Don't waste your time in politics you said.


Jag älskar när låtar ger dig bilder i huvudet, minnen som inte kan suddas ut.
Som att det minnet eller den bilden hör ihop med den låten.
Jag älskar när du lyssnar på musik och det får dig att vilja skrika av glädje, du känner hur det byggs upp inom dig och sen bara spricker det.
Jag älskar när låtar hjälper dig att gråta, hjälper dig att släppa ut allt som finns inombords och bara pressar på.

Jag hatar samtidigt som jag älskar när låtar hör ihop med en person, en person som du vill släppa taget om, men det går in för personen och låten är ett.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Awesome text finis! Är det du som har skrivit den?

Huge hug ♥

2010-11-12 @ 20:24:00
URL: http://scfh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0