Why does these things keep

happening to me?!

Hahaha jag är bara tvungen att berätt om mitt utbrott jag hade hemma hos Lisa igår.

Både Lisa och jag kommer hem helt döda från våran prao(och andra incidenter vid en sjö, nej.)
Så vi bestämmer oss för att sova...så jäva najs det var.
Whaterver sen efter typ en timme så vaknar jag, men såklart så tittar jag fel på klockan och övertygar mig själv att jag har sovit en hel natt och att vi är sena till vår prao.
Så jag börjar väcka lisa och packar ihop mina grejer.
Väcker lisa igen och dampar om att hon inte skyndar sig och hur vi aldrig kommer att hinna.
Lisa bara garvar och tror att jag driver, säger att jag är sämst på att luras. Så jag springer och hämtar min mobil för att visa var klockan är, då ser jag att den är 17.26. Men min mobil har en vana att stänga av sig själv så jag var helt säker på att den gick fel. haha alltså gud vilket tard jag är.
Det slutar i alla fall med att jag typ får ett mentalt sammanbrott pågrund av hur fail jag kan vara ibland.
Föresten det tog typ en halv timme för mig att fatta att det inte var morgon.


Not one of my proudest moments.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0