Thank you voldemort for not killing me today.


Jaa.

Livet är, well i liv (that didn't make any sense at all)

Fick en sketchbook har massor med ideer. oh yes jag kan vara kreativ.
Lyssnar på This providence, är beroende nu. Gonna have to tell them to stop following me everywhere. The even hide in my ipod. But I like em . Varför skriver jag på engelska. Kanske för att jag gå på engelska frickin fifan va tråkigt skolan, där kan man inte ens fixa science.
men jag känner mig najs
Because-...


Juste blev nästan påkörd av voldemort idag. Men nej. stålmannen kom och räddade mig.
FUCK. att bli dödad av voldemort hade faan varit najs. Du hade varit död, men du skulle kunna säga att du blev dödad av voldemort

Ava kadavra
/ POXIC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0